I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Tuesday, December 29, 2009

2nd day langkAwi...

hhoho..ade ke org wat blog citer psl trip,tp jauh2?ahaks...

okes..ni mud da ok sket..cni thg ujan..asyik ujan jek kjg skgni..adik2 sume sebok men game..akhirnya aku berjaya mglahkan nabil adik aku men game..hahaha~..yeashhh!saper ckp abg xhebat?ngehngeh..


okai..lgkawi 2nd trip start early,anin call pg2 mmberitahu tiket bus n ferry suda dibeli..fuhh..lega!dpt gk blk kl...

anin sampai hotel(bukan motel ke=P ??) lebey kurg kul9...aku ngn ipah bru pas mndi..penat kot mlm sblumnye jejalan..hurm..jom anin,kite mkn dulu..kitorg pun mknla kat kedai nsik lemak nih..
hurmm..agk plek,da lame xmkn nsk lemak singgit+lauk ayam,plus sotong,+telur etc....
1st time tgk naisk lemak tuh,agk kompius gk...seperti progarmming c++ plak nsik lemak dye..de coding2 yg pnuh mister..de dd.ade BT ade BS n mcm2 lg lah...!!!sungguh misteri nsk lemak ituh..
utk ktrangan lnjut,siler rujuk gmbr di bwh..

Misteri Nsk lemak lgkawi


hAAAa.....terjwb sudeyy,sungguh kreatif pkcik kedai mkn nih,sumer naisk lemak ade n hrganye cume singgit saje stiap satu!murah n agk sedap...berbaloi la gk hrga singgit,tp aku ngn ipah mkn 2bungkus..xckup satu sbb sket sgt...hahaha..

Lai2~..sengget satu!lai2~


Yeahhh...!!layan..hurmm..pas mkn terus stret gi uptown lgkawi sederet pntai cenang...happenig ctu,xkire pg or ptg...aku berjaya mmbli sbuah topi koboi yg agk naiss..kbtulan pdn ngn shirt aku..mmg kna lah pakai!wallahhh!

ngn anen,da plan nk gi island hoping,kul2 island hoping..sumer mknnn ringn da di beli,chipsmore..chupa chup murah (promoter kedai hadiahkan)..dan 3 botol air mineral..makasey iman sbb bnjer..hihi..

lalu mnujula kit eke island hoping..sgtla excited mnaiki bot laju..de awek sarawak nek bot skali gnn balak dye,siyes cun!xlepas2 lamera aku ambik gmbr minah tuh..tnpa niat k..!sorie iman sbb jdkan iman umpan utk mngkap gmbr gadis tuh..muahahaha
~

2jejaka yg nervous bertentang mata ngn awek ala2 jepun..euwwww~

so..kiorg direct k tsk dyg bunting,siyes dr tepi nmpk tsk tu cam org ngndung,de muke..ade opsss(dirahsiakan utk kanak2 bwh 18taun)!ade perut yg berisi bayi...hurmmcantik..kejadian tuhan....xsgka leh camtu...kononnye legenda ckp,ibu yg nk ngndung,mnum air tsk ni leh pregnant..tp cuak sungguh aku tkg tsik tuh...dlmm..n hijau belaka...

dipercaya gk kononnnye d ebuaya putih yg jg tsik tuh..cuak beb nk mndi!samapi2..terus mnuju ke tsk,byk beruk2 yg berkeliaran cube berkicau sperti burung..byk beruk yg bwk baby..sbb dok kt tsk dayang bunting kot....hahaha

samapi2..sgtla aku ecited tgk tsk..mgm cntik,n de org msukkan kaki dlm tasik kt tpi2..aku igntkan ikan kcik2 cam de kat teco tuh..rupenye mak aiihhh..ikan keli kot?besar2 n sehat sumernye...


geli2!arghhhhh~

dsbbkan ikan keli ni la,sunglasses skygn aku jatuh tasik tuh..huhuhu...seb bek aku xterjun skali masuk..dlm kot even kat tebing....huhu...apekan daya..aku reda versace ku jtuh berkubur di tsk dyg...seb bek bukan spec yg aku pakai yg jtuh..huhu..

uwaaa..byk lak akticit nk citer..nnti update lg yek!mau mkn jp..nugget ramly goreng!adiosss!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!