I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Monday, April 4, 2011

Sedetik lebih...!

Salam satu malaysia...!
fuhhhh....(tiup2 abuk,da bersawang blog!)..Salam bertemu kembali...di atas permintaan ramai,ramai ke?blog ni aku tujukan khas buat fan setia aku...Die Hard Fan!Aku tunaikan hasrat mereka2 yg merindui warkah aku yg xseberapa nih...

Hurmmm...okeh,seperti sedia maklum...smlm telah diadakan majlis bintang popular..!happening gk tgk..aku sudah xtgk bola skg,sbb kecewaa ngn prestasi semasa pasukan kegemaran aku..haihhh~..walaupun aku penyokokng setia chelsea...bila bermain futsal..aku akn pakai jersi sepanyol...jersi no9,jersi milik fernando torres..!ketika itu,beliau masih bermain utk liverpool...tp mcm tau2 jek dye aku minat dye...so,torres pun pindahla masuk chelsea..so,kire knala aku men futsal as fan chelsea pakai baju torres..~..bg aku..tu perkara biase...walaupun aku skokng chelsea...ramai org ckp aku main mcm barcelona...thanx pada Encik yg segan2 nk puji tapi mengaku dalam hati kerana pndgn mata ko telah membenarkan sgalanya...hahahah~

haipp...!da lari tajuk!smbung kembali...smpena abh smlm,anuar zain telah muncul dgn lagu hebatnya..sedetik lebih!dan adik bongsu aku bile terdengar suara anuar zain..terus buat muka mintak pelempang sambil nyanyi2 lagu itu...aku bengang!tp bile aku cube demo kat dye cara menyanyikan lagu sedetik lebih ngn cara yg sebenarnya...die pun ckp nk lempang aku!hahaha...haihhh~...xkisahla..jnji besh lyn lagu tuh...almaklum la...aku selalu tangguh2 nk citer psl ape yg aku nk elaborate kat blog,idea bernas..tp sbb tngguh2..last2 idea hilang...agk bz di opis td...seb bek kerja siap petang..pastu terus cau!

Selalunye...aku akn dpt idea utk berblog mase jog petang2...mcm2 ade kt kepala..tp bile blk..rase mls...maka hilgla idea itu utk selame2nye...utk bebrlog kna ade mud..tp bile die hard fan da request..aku xkan menghampakan peminat...so,blog yg xsberapa ini dedicated utk anda..!oiii...!bile ko nk ajk men futsal lg woii...!cami da nk kawen...xnk wat bachelor futsal party...!kaman2...


Adakah anda suspen dgn gmbr di atas?anda cemas?anda ingin tahu apayg sy cuba sampaikan...sile tunggu di entry yg seterusnye...!zasssss!

6 comments:

  1. terima kasih kerana sentiasa menyapott!

    ReplyDelete
  2. hoii

    anak jantan berbatang satu,
    klu pondan hilang batang,
    kalau dah power dengan raket baru,
    court sg besi bile nk bertandang..

    jawab2~!!!

    ReplyDelete
  3. Bile dah kawen,lutut pun lemah,
    bile da lemah,pasti tewas,
    bertarung di court,aku xdek hal lah..!
    nntikan smash ku,ko pasti awas!

    yesss!

    ReplyDelete

Siler2la komen yek!