I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Tuesday, April 5, 2011

Riadah itu penting...

Salam...!masih ingt lg entry smlm?yeahhh...sy bg teaser ngn mnunjukkan gmbr adik bongsu ku bermain badminton...!turun dr klia rituh,terus gi kedai badminton...utk mmbli raket...!tp tidak beli lg..usya2 saja dulu...tp keesokan arinye...tnpa rasa bebrelah bahgi..aku bli dua raket skaligus..!actually nk bli satu...tp adik bongsu aku ikut skali...mmg aku yg ajak..sbb nk ajk sape lg kan?aku kan masih bersendiri...cewahh!

so,terbli lah dua raket utk tiadah bersama2...beli pagi..then ptg tu terus book court 2jam main!puas hati..berlakon as student,dpt rate rm10 per hour..lgpun muke aku kan mcm 17taun...mmg muke student abes!hahahah~

so,pas adik aku wat muke kesian tu...mmg bli je la kt dye..asyik kongsi2 je..susah gk..salu aku mmg main badminton ngn paktam aku n family dye..kire mcm family recreation la...so,dye bwk family dye..aku bwk fmily aku main...syokla men 2jam...men nk seronok2 jepun..tp adik aku yg bru pas SPM tu main emo2..geram gk aku..rase nk pelempang je...!grrrrrrr~

pe2 pun seronokla men ramai2 ngn fmily...time ni la nk sound adik2 scara berhemah...time gathering ni la kan..xkn time dye tgh duk tv tbe2 nk gi sound...yer..sy mmg suke sound adik2 sy..!nk bertumbuk?lets get to the ring!hehehe..

Utk pengetahuan...badminton ni adalah routing kami tiap2 minggu satu family..mesti main!samada sabtu or ahad...men utk sonok2..bg kuar peluh..perkara ni akn ku amalkan juga bile kawen nnti..bwk ank2 dan isteri gi men badminton..kalo xdek ank lg..ajk wife tman main,xpun ajkla main skali...ade je aku tgk laki bini main...suweett gtu...tp kalo lwn aku mmg sayurla dorg...hahaha...cami,siler train aku jd power cam ko..raket aku da ade...!

okeh,so,nk citer byk2 xgune..sbb tgh ngntuk...idea tdak ada utk bercerita...so,ni jela gmbr yg ade..xbpe clear,sbb nabilah xpnadai mek gmbr...haihhh~..

Regu ngn nabil

action terlebih sbb pose dpn camera..nmpk cacat je tgu bola!

adika ku ni mmg emo..siap nk blg2 raket lg..grrr~

nabil ngn ibu...!

aku buh gmbr ni sbb nmpk stylee!hahaha

juara jkr

pe2 pun kami enjoy! =)


minggu ni kami bermain lg...pasni mau ke labuan pula...!so,enjoy..!zasss~

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!