I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Tuesday, August 3, 2010

1.16 Am...

Malam....kul116am...
aku still lg xbole tdo...

hurmmm...
byk lak bende aku pikir akhir2 ni...Ya Allah...berat btul dugaan ko bg...
Aku hambamu yg lemah...bukan si penyabar..cpt mara...cpt rase bengang kalo sesuatu bende yg nk tu xdpt...

terima kaseh kpd ibuku kerana lyn kerenah ku pagi2...kdg2 pagi muke da msm..sori ibu susahkan ibu...

xelok la pgi2 muke masam kan...haihhh...mulekan hari ngn ceria...byk lg bende ko nk kna kejar naim...

aku perlukan cuti yg pnjg...aku perlu holiday kt pntai2...shopping puas2!

moga segala cita2ku tercapai...aminnnn!

2 comments:

  1. kadang-kadang...tuhan bagi kita matahari... kadang dia turunkan hujan.... itulah namanya kehidupan... bila asyik gembira atau bersedih... hidup kita xde corak.... kan?? jadi...banyak2 bersabar key. tuhan xkan uji umatnya lebih dari kemampuan kita.. =)

    ReplyDelete
  2. hurmmm..agkla..lately..xberape nk smgt...haihhh....fening2

    ReplyDelete

Siler2la komen yek!