I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Friday, August 27, 2010

seminggu lg nk rayer...

salam and very good day...!
sedar xsedar da nk dkt raye dah..da lebey stgh bulan da puaser...alhamdulillah...ibadat puase dpt di jlnkan spnuhnye...

oraite...i dunno wut happen to me dis whole week..keje kat ofis byk,but im not in da mood nk wat..mcm2 bende dtg dlm kepala ni...aku hepy ke ngn hidup aku skgni?aku seronok ke ngn pe aku dpt ni?aku btul2 hepy ke ngn hidup aku...mcm lak bende dtg pas aku blk dr turk nih..haihhh~

tbe2 aku rase mcm kosong...xdek ape,ape yg aku cube kejar slame nih..sound pretty sad...hey!baru perasan,adik2 aku suke tgk legenda budak setan...so,akupun terlyn skali..besh gk..jd jiwng plak..suke lagu dye..rase tacink la plak...hahaha..

hurmm...de rase bende berat sgt dlm hati ni..i dunno..haihhh...blk dr futsal td,dok borak2 ngn mmber yg tumpg skali nk balik...so,tgh2 mlm bwk keta..jd la pillow talk..even bukan ats katil pun...hahaha..borak2..dye tanye aku...bile nk de awek ni naim?haihhh~...soklan cepu mas dye bg..adesss....bukan xnk de awek bro...feeling xdtg lg la...tahla bro..xleh rase mcm dulu la...akupun xtau pe yg aku nk sbnrnye..memilih sgt kah aku?hahaha..bukan memilih...just bende tu xleh di pksa...bile dtg rase tu,barulah aku ready..aku akui..aku ni sng mesra ngn org...cara aku..staill aku...aku mntk maaf kalo cara2 or peerlakuan aku de wat korg slh sgka...seriously...i'am not yet ready..n im distance myself from the feelings...sorie yek...~ =)

skgni,biarlah aku ngn hidup aku...aku mmg emo kdg2,so,mntk maaf kalo tbe2 termara or terlajak kata...da lame sgt da aku baik ngn org..tp org xpnh nk baik ngn aku pun...xpnh nk hrgai akupun...so,hidup ni kna adil...xnk dah jd baik sgt...nnti org pijak kepala...~

haihhh..dok dgr lgu legenda budak setan lak..adoi..pesal ni rase cmni nih..adoiiii...raye nk dkt,better dgr lgu raya la weyyy...hurmm..dats all nk share...rase lega sket da luah...ya Allah...mudahkanlah urusanku...tunjukkan jln padaku...tenangkan lah hati ku...tetapkanlah aku pada pendirian ku...take care everyone~





Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Di tinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Dan ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkan ku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Dalam harapan...


=)



No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!