I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, August 29, 2010

hari raya..!

hari raya da dekat..mood raya da dtg..!bile mood rya da dtg...mood nk shopping pun dtg la yek..smlm da bli sehelai baju,tinggal jeans ngn kasut jek..utk adik2..nabilah ngn mamat je xsettle,ayah nye baju da settle,ibu nye lum settle...xpe..nnti kite serang sogo kl..!

utk bju raye,utk aku..xperlu bli byk2 da kot...sbb leh kate tiap2 bulan aku bli bju kot?hahaha..kelak ibuku akn bising krana almari xmuatt...haihhh~

xpela bu..biar bju byk...yg penting kawen nnti,kawen sorg jek..hihi...aku da survey bju utk adik pompuan aku...fuhhh...mmg mhl beb baju pompuan nih...bju kurung yg cantek2 tu mmg rm200++
blum kasut,blum tudung...blum blouse...fuhh...seb bek adek aku 2org je...nnti da kawen,utk bini..4 sure kna bli..mhl2 beb...haihh..kensel nk kawen dua la cmni...hahaha

so,mgu depan leh kate mood raye mmg da de kt opis...aku akn pulg berhari raye di kedah...tmpt yg cantek,pnuh sawah padi..ouh...rindunye kt kmpung~

bju raye utk ayh da bli,blk2 terus bg,ayh terus pakai...wah2..suke tgk ayh senyum2 tnda gembira..mmg pilih yg terbaekkk...!nnti naim blika kasut golf plak yer..tgu bufday plak..

utk ibu?hurmm..bju kurung ngn tudung kot,nnti mlm2 kite gi ah jln TAR same2...agk busy skgni,adik aku ngn persiapan dye..aku tlg2 sket je..tlg sponsor ngn tlg pilih bantal...nnti turn aku xyh bli dah...pinjm jek...hahaha..

oraite..dats all for today..tbe2 teringat nasik ayam penyek...waduh2..nyum2...
slamat shopping evryone!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!