I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, April 10, 2011

new toys!

Salam ahad...
dlm byk2 sukan..aku plg suke futsal dan badminton...ping pong xley main..sbb aku pukul bola kuat...susah nk kwl power...mmg power btul lah aku nih..hahaha...
bak kate ahli2 senaman...bersukan mmg bgus...tp,alang2 tu shape kan lah bdn skali...sbb xsume sukan leh shape bdn...tgk jela kriket ngn golf...ramai yg boroi...so,aku xnk di kategorikan dlm golongan2 mcm tu...untuk itu,aku mengamalkan regime kesihatan mcm ni...berftusal da berbadminton adalah utk menguruskan bdn...menurunkan berat...tp utk mendptkan shape bdnyg cantek...aku perlukan fitness machine..!

so,ini adalah new toy aku..!
perlukan ini utk 6pack!

anda pasti boleh!

Mengapakah aku sanggup kuar duit bli machine2 nih...?sbb aku nk jg kesihatan dan mndpt bdn yg sedap mata memandang..sedap lg di peluk isteri..muahaha.. (gatal!)..beratku mmg da turun...tp still de lemak2 degil di bhgian2 tertentu..so,tiap2 kali de function ke ape ke..bile ke hotel...sah2 de swimming pool..bile de swimming pool...kite sah2 nk terjun kan?so,kbykan kolam xbg pakai shirt utk terjun ke kolam mereka...aku agk malu terjun kolam xpakai bju..sbb bdn rasenye xcantek mane...so,dgn ini..aku akn cube mncantikkan bdn..supaya tnpa segan silu mndi di swimming ppol mahupun di pntai2 lek je bukak baju..hahah..(niat jahat!)

at then end..niatku utk jg kesihatan je...next machine mybe roll sit up tu,ngn basikal kayuh stempat tu...bola senaman pun bli gkla..sbb nabilah dok mntk2 je...huhu...moral of da story..mrilah same2 mnjga ksihatan ok...!6pack in one month..!fighting!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!