I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, April 17, 2011

Ketika petang

Oraite,,,ari ahad yg agak panas...kalo diikutkan arini aku da ke sabah..tp biaselah..schedule ni memanjang je berubah...myb rabu ni ke labuan bahh...

Aktiviti ku rini berkisar pda jalan2 saje...korg pun da ley agk aktiviti2 aku nih..mcm biase..gi jln2 jj..pusing2..lyn wyg sorg2...then beli la pe2 patut utk adik2...dulu aku minat dunkin donut..pantang nmpk je dunikn..kompem singgah beli!but then..selera ku berubah...dr dunkin donut...then minat big apple...pastu gi big apple balik..then skg ni donut kegemaranku adalah J-co!

Adik2 ku sgt pandai...kalo nmpk aku kuar,terus call pesan J-CO...!haihhh~...seb bek J-CO tu ramah plyan2 dye...sbb tu aku suke gi..!hahaha...honestly mmg terbaekklah donut j-co!donut2 kegemaranku adalah berasaskan cokelat..!aku xsuke mknn yg berkrim..dan yg bersusu...xleh masuklah!sbb tu aku xbape gemar mkn kek..kalo bg se slice tuh mmg xkn abesnye...salunye aku akn cuit2 je mmbernye...tp kalo donut cokelat...mmg aku gemar beb!6ketul tu ngn slumber je aku telan...hehe

Donut yg ku pilih semua berasas cokelat

Kedai kegemaran

So,kami adik beradik mknlah donut tu dgn gembiarnye..yeayyyyy!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!