I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Saturday, April 16, 2011

perubahan...~

Dulu mereka kata aku seorg yg tidak di pandang sesiapa...
Sekarang aku masih tidak di pandang sesiapa...
Tetapi setiap tempat yg ku pergi,.aku akn di sapa..di tanya dr mana dtg asalnye..

Dulu mereka kata aku tidak pandai bergaya...
Tetapi sekarang sedikit sebanyak gaya ku berbeza...
Di tegur rakan lama yg nmpk perubahan yg ketara...

Dulu mereka kata aku mudah bertolak ansur...
Ye..dulu aku mudah bertolak ansur...
Tetapi sekarang...mereka semua yg perlu bertolak ansur dgnku....


Dulu mereka kata aku penuh kasih sayang...
Sekarang ku masih penuh dgn kasih syg...
Cuma mereka yg berhak menerima sygku akn merasa syg itu...

Dahulu mereka kata aku pengejar cinta...
Sekarang aku tetap mengejar cinta...tetapi hanya mengejar cinta sejati..
Bukan lagi cinta  yg palsu dan dusta.....

Dahulu mereka kata aku seorg pencari cinta..
Sekarang aku hanya menanti diriku di kejar cinta....
Aku tidak kisah tidak di kejar...kerana yg sejati akan dtg padaku...

Dahulu meraka kata aku terlalu memikirkan orang...
Sekarang aku dahulukan diriku sebelum orang lain....
Jangan sesekali mendahulukan org lain sehingga terbeban dirimu...

Mengapa semua ni ku lakukan...?
Ini adalah satu penghijrahan...aku hanya mengharap keredaannya...keredaan adan janji ilahi adalah yg pasti....

Apabila kau bersedih...berdoalah pada yg satu...aku hanya menjadi diriku..tidak mahu menjadi Mohd Naim yg dahulu....skiann.........

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!