I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Friday, April 8, 2011

Selamat Pengantin Baru~

Sempena hari yg mulia ni..ingin aku ucapkan selamat pengantin baru kepada kwn baik ku...Mohd Syahmi bin ramli...Maaf kan diri ini kerana tidak dpt hadir belah perempuan...tp belah lelaki aku akan hadirkan diri....jgn nervous2 bro...ko mmg da wajib kawen..teruk benar da aku tgk...hahahha...

pe2 pun moga bhgia la yer...nnti bile kite bermain futsal..ko akn bwk bini ko teman...aku masih lg mmbawa diri yg satu ini..haihhh...nnti mlm2..susah da nk ajk ko mnum..sbb ko sibuk bekerja..mklumla...da kawen~...pe2 pun moga bhgia kwnku...!cpt2 dpt baby..ckp ritu power sgt...!hahaha...

nnti cpt aku jd uncle..deymm..!da tua...hahah...jgn nervous2 akad nikah...then,mlm tu jgn lupe video call aku k?tutup lampu pun xpe...nk dgr je..wahahha...congrats cami!selamat pengantin baru...jgn rakus2 sgt k! =P

1 comment:

  1. hoitttt lufcah2~

    haha akad skali je..alhamdulillah,,bukti aku x nervous.ngeh2

    hahaha..sorry lampu merah~

    ReplyDelete

Siler2la komen yek!