I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Tuesday, April 6, 2010

sekadar luahan....

jam mnunjukkan kul146 pagi...hurmmm..lewat sudaaa...
ape aku tgh wt?aku tgh surfing..dok mengelamun....nk tdo?ade bola....kalo tdo..sure xbgun...if tgk...sure ngntuk kat opis...


Hurmm....sambil2 tgu bola...lyn lagu...dgr lagu slow2...lyn jiwang plak...then teringt plak lagu karok...lagu ape?lagu alleycats.."JIka kau bercinta lagi..."..perghh...mmg lyn dgr mlm2...tersentimental la plak...huhu...

kalo aku tgh stress..or down...aku mmg suke dgr lagu...kalo aku nk nek kan smgt aku...aku suker dgr lagu2...lagu2 leh menenagkan n nekkan smgt org.....mmg lyn la..mau berulang2 aku dgr lagu tu...tmbh lg kalo lirik lagu dye touching plak....hahahah...sampaikan mmber2 sblh tgur pesal la diulang2 lagu tu...hehehe...

mybe mlmni mud aku agk sntimental...sbb ujan kot...xpnh aku sejiwang nih..ahaks...smbil2 dgr...smbil2 nyanyi..amek feel sket...hey...skgni aku mgm agk minat lagu2 lame...layan....ade feel sket lgu lame ni bnding2 lagu baru....

hurmmm....bile karaoke....mmg release tension...rase lega...luahkan sgala perasaan ngn rasa hati ngn suara...xkisahla sedap ke xsedap...tp aku mmg enjoy berkaraoke...

arini da 7april..skjp je 6april....rasenye mase da nk sampai da nih...sket je lg...xlame lg...mybe aku xdpt nk berblog2 dah...xdpt nk update selalu..susah nk on9....tbe2 rase nervous tu ade...hurmm...

Ya Allah...aku hanya hamba yg lemah...bantulah aku,kuatkanlah smgt ku....pe yg aku lakukan ikhlas keranamu Ya Allah..maafkan slh silap aku yg terlanjur kata sblum nih...


aku perasan...aku terlalu seronok sgt ngn hidup...kdg2 terlalai ingt tuhan...moga diampunkan dosa2 aku...aminnn...


insyaAllah..kalo xdek ape2..kenduri ade di wat khmis mlm jumaat ni..ibu da pesan,jgn men futsal mlm tu..sblum ni aku xnk ibu wat2 knduri nih...tp ibu insist gk..so,xnk derhaka la kan....jnji tenang hati kedua ibu ayah aku...makaseyy ibu sbb watkan knduri...doakan naim slamat kt sane yek...aminnnn~

kpd cami plak...pasni bile aku da xdek...dye xdek kwn da kat cni..ade sape jek...nk men futsal ngn sape lg cami?nk tgk wyg ngn sape lg?jgn sedey2 yek....nnti kwn2 yg len akn tmnkn ko..smntara aku xdek nih...futsal tetap main...badminton tetap main...jgn asyik teringt nk aku gol jek...hhihi..


kpda rakan2 skalian..doakanlah kepergianku slamat...niat ikhlas kerana Allah...mogaa dipermudahkan sgala urusan...aminnn...

myb da sampai mase aku tdow dulu.....n'way enjoy n chill the life k!sayangilah mereka yg masih ada di depan mata kita dr kita meratapi dan menyesali pemergiannye...(touching sbb dgr hot fm am crew title bile org yg kite sayangi tiada...siyes teringt ibu ayh beb...)

okaiii....mlm makin larut...hujan plak renyai2...its the time....
selamat tinggal..ku mengundurkan diri.................

sekian....



"A bird doesn't sing because it has an answer,
it sings because it has a song."

Mohd Naim Ruslan...
7april... 2am...

Assalamualaikumm..................................

2 comments:

Siler2la komen yek!