I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Wednesday, October 26, 2011

Perjalanan yang jauh....~

Perjalanan itu adalah satu titik sesar dari suatu titik ke suatu titik yg lain....usai sudah kerjaku,tetapi masih byk yg mendatang...adakah aku masih mampu utk menempuhi atau sudah tiba masa utk ku mencapai rumput yg nampak lebih hijau di sebelah sana?

Penuh hikmah kata2 ku...sastera di di muncung bibir..adakah ku di sampuk angin laut ketika mahu pulang ke daratan?...gara2 chopper yg full...ku di minta pulang menaiki bot yg hampir mmbuatku memuntahkan isi2 sehingga ku kurus kembali?haihhhh~...ouh libaran,gue mmg dendam sama luh..!umpama rasti yg dendam kpada ricky dlm episod sinetron nada cinta...tidak pernah ku melayan sinetron2 yg lagha lg tahyul di masa2 muda lalu...tetapi di lautan,episod itu yg ku tunggu setiap hari bersama rakan2 ku?ape kejadahnya ini..?

Oh daratan..sudah lama tidak ku temu mu...bile ketemu,ku mahu sujud selepas lama beroleng2 di lautan gelora...aku rindukan mu daratan...dah2!makin mengarut la plak..huhu...actually nk post gmbr nek bot mase balik je...muahahaha~...siler tgk sy yg makin boolatt nih!jgn tgk lame2..nnt geram! =P


Captain bot hon xbg duk depan...tp ade aku kesah?!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!