I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Friday, October 8, 2010

Biar betul?

fuhhh.....ape yg aku lakukan?apa?kenapa?hahaha
sunnguh xpcaye bahawa rini aku update blog kt opis...berani siottt....salu nk update blog,aku perlukn mood yg santai...ni maknenye..kt opis aku skg xdek org..n aku mmg santai...!!yess!!

okeh,actually nk wat short update,open house aku nk wat xsempt..sbb tiap2 mgu aku attend open house...n fwe weeks ni agk bz ngn bisnes..so,mntk maafla yer kwn2...sy seorg pekerja n ingin majukan diri n sbb tu sy berbisnes~...ade target aku nk kecapi dlm mase terdekat ni...heee~..aminnnn!

okeh,sok de kenduri..kat kkb,osmet aku kawen..kawen gk dye akhirnya...mmber rpt tuh kawen...xlame jd pkcik la aku oiiii~...haihhh..n insyaAllah...ahad ni,adiiku pula mlgsungkan pertunangan...mcm biasela...ayh aku watla knduri apepun...sah2 khemah byk dye letak...


n sperti biase...ramaila org akn tanye,bile turn aku plak?ke wat skali?siap de yg ckp "naim ni nk bwk balik awek arab tuh...." (pernah terlintas jugak...!hahahha)


xpe,so pe2 hal pun,aku hrp mgu ni ok la..aku cub nk spend mase ngn fmily..insyaALLAH..xlame lg...susah da nk lekat umah dah...heee...


ok ler...nk kuar mnum jap! (curik2 kuar..!)..kpda rkn2 laen,marila mengimarahkan majlis...!


Jejaka pencucik pinggan


p/s : hadiah xbli lg nih....!satu minggu 2majlis...1majlis satu hadiah...tiap2 minggu de mjlis..haihh...korg jgn xbli hadiah kt aku plak nnti wehhh!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!