I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, October 10, 2010

lu mmg cilakak!!

aku hilg mud nk update blog,akunye bg2 dlm keta kna selongka lg..harammmm tolll!!!aku paking dpn umh je kot...smpt lak ko nk gi curik..akunye cedit cad touch n go ko sebat,aku nye sunglasess yg bru 2bulan pun ko sebat?ini da lebeyyy!!!aku syg giler kot sunglasses tuhh....


mahall baii sunglassess tu,sblum ni aku mm gxsuke simpn brg2 cmtu dlm keta,tp tah nape,aku letak plak dlm keta mgu nih..tgk2 kena sebat..mmg hram la pncuik nih..hilg spec tu,hlgla mata pncarian aku..camne aku nk carik mkn..nk wat baru?xpe..bulan dpn gaji double...aku beli 8pair...sile curik 8-8skali yek!aku dpt ko,mmg xhidup la ko...aku bantai,bru aku hntr polisss!!


lu bikin gua marahhh...wa ade plan mgu ni nk pkai..lu wat spoil..mmg cilakak...ni mesti dak2 hitam yg curik...mntg2la dpn umh aku gelap..ko gunekan kelebihan gelap legap mcm taik aym najis berat tu utk mncurik...lu mmg bikin waaa naik darah...!!!


fu*ck you!!!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!