I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Tuesday, November 16, 2010

salam aidil adha~

pg sok,byk lembu2 comel yg akn dikorbankan...walaupun comel...mereka sedapp di mkn..!muahahaha....nmpk jht x ayat>mcm kanibal la plak...

ketupat,rendang...lemang sumer da ade...da bli lemang kt bangi td...wahhh...xlame lg aku akn jd warga bangi...yehao0o0...!!xsangke u...auwwww......aku bru pas melantak ketupat daun palas...mmg aku suke..byk org xtau ketuap daun pls ni camne...alaa..yg bntuk segitiga tuh...mse kecik2..aku suke cecah ngn susu ketupa nih...fuhhh....sedappp....


esok,sah2 byk bnde kolestrol aku akn sedutt....daging je...ketupatnye..woww...lazatt baii...!pe2 pun slm aidiladha yekk...jmput dtg umah naaa....nnti da jd warga bangi..jmput dtg umah gk naa...muahahaha~...


salam!au revoir...!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!