I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Monday, December 6, 2010

awal muharram...

salam semua...rini da 1muharram..segala buku lame ditutup...skrg bermula la buku baru....alhamdulillah...de antara azam ku tahun lepas da tercapai...moga thun bru ni...azam2 bru tercapai n tercapai jugakla azam2 lepas yg xkesampaian....heee....


rini cuti,xtau lg nk wat pe...rini rakanku...akan sah bergelar isteri by kul11am di msjid putrajaya,masjid besi...teringin nk menghadirkan diri....tp segan...seronok rasenye tgk rkn2 yg bernikah..tgk live..betapa nervousnye...betapa hepynye....mau jd suami n isteri org kot?de tggjwb kot...pd mak bapak...mereka mungkin sedih melepaskan ank dara mereka...sah2 bile kawen..sang wanita kna taat pd suami...syurga di bwh tpk kaki suami...fuhhh....~

susah gk rasenye bile da berkawen nnti,persefahaman...prncgn kewangan...kalo rezki awl..dpt ank lg...hehe...comel kot dpt ank umur mude2...bgus utk bapak dpt ank mude2...tp tula yer...kite hnya merancang....tp tuhan yg menentukan...aku tumpang hepy tgk rkn2 yg berkawen n berumah tangga...as for now,aku still lg attend knduri kawen ngn rkn gay aku,but katekan la bile rakan gay aku mau mnjd normal dan berkahwin...sah2 aku kna gi knduri sorg2...aiyakk...but xpe,so far..aku selesa gi knduri sorg2....kdg2 aku rase..aku da xkesah aku gi sorg2...ade aku kesah?hahahha...

oraite...sempena rakan2 ku yg berkawhwin nih..aku nk share one of my fav song...1st time dgr lgu ni mase naek offshore kat sarawak ritu...agk lame..1st time dgr,terus jatuh hati..rase sweet lgu nih..n mcm biaselah...lirik dye aku suke....hehehe~..so rakan2...dgr la yek lagu nih...bley dgr sampai tertdo...hee...






salam maal hijrah...sama2 kite berhijrah kepada sesuatu yg lebih baikk..aminn~

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!