I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Saturday, December 11, 2010

And for you dis song i sing~ (^_^)

la la la~...

baru lik bli jln2 uptown...telah mmbeli ayaq menet bersama satay ikan buatan ibu yg di bli dr uptown!misi aku nk mncarik tie gagal...demmitt!xjumpe tie kecik yg halus tuh...da lame mau...!huuu..ade tie,tp sume besar2..bukan xmau pakai..tp rase sgt besar la..n xseswai ngn sy yg kecik nih...haihhh~

xpe,sok kompem bli yg original..even mhl..beli ajelah..biar bergaya gi dinner!hauhau~...sambil melayan redfm..aku memandu pulang...tgh hati yg riang...mcm biaselah..aku kan suke drive keta mlm2...walaupun silau..sambil mmbls sms2 rkn yg suke sgt msg time aku drive...korg mmg saje nk aku susah bwk keta kan?!

byk bakk keta td...carik parking saja dkt stgh jam...naseb bek aku org yg sbr...da mcm pemancing tegar sbrnye aku..huuuu~...

well...mlmni skadara corat coret biase....aku xdpt nk mengupload gmbr...sbb driver htc ku blum lg di install dlm lptop bru nih..tah mne tah hilg driver activesync..nk donlod mls!cable akupun cam da hilg je....di kala aku memandu ketika mlm...mmg redfm mnjd kegemaran ketika mlm...lagunya jiwang2...dan meruntun jiwa lara...tips!kalo bwk awek mlm2...sile bukak redfm...kalo dye ckp jiwang,kuatkan ja lg volume..mana tau hati dye smakin meruntun ke...hahaha....

sdg sorg aku mmbawa keta...kuarla lagu mase aku form5 duluh!mase tu aku curik2 bwk walkman gi asrama!walkman tuh!bukan mp3...da la mhl giler walkaman mase tuh..rm250!aku pksa ayh aku blikan...ciann ayh aku...aku suke dgr radio..bru leh fokus....kalo x,xleh fokus...so..lagu yg ku dengari ialah lagu K-ci & jojo..!"All my life.."...berkaraoke la aku sorg2 dlm keta....sampai lalai cube kad touch n go di lorong tunai...berkerut makcik tol tu tgk aku hulur kad touch n go kad dye...hahahaha...mntak maaf mkcik...mklumla...sy kan bujang lg...hehehe~

so,mcm biaselah..aku nk share lagu yg aku suke...korg nyampah?ade aku kesah?ini blog aku..suke ati aku la....!!yess~..siler dgr naa....nnti mase mjlis reception...nk psg lagu nih...tuju kat bkl wifey~....waaahhhh..romantikk gitu...xpun abg nyanyikan utk ayang k?hahaha...demit jiwang!layaannnn~








Lyrics | K-C & Jojo - All My Life lyrics

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!