I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Thursday, December 23, 2010

Cuti..!

Yes jumaat...!rini cuti..sbb sok christmas....hee..ape nk wat rini..?ingt nk pi opis lame jp kot..saje nk mlawat kwn2 lame..

so,pagi2 jumaat ni lyn jiwang plak..rock kapak mmg besh ler...bile dgr kompem terdiam jek..lyn amek perasaan...heee...teringt zmn muda2..mase tgh jiwang2 dulu...skg?xdekla jiwang sgt...hahaha...jiwang karat?ade aku kesah...?hahaha...yess!



ni adalah antara lagu favourite yg di request org ramai utk sy nyanyikan mase karaoke..di request okeh?ats permintaan..sy xkn nyanyi kalo xdek request....heee...bukan saje2 nk nyanyi...maknenye sore nk same la tuh...hahaha...


lagu dulu,feel dye lain...lirik dye mmg dgr leh tgkp terus..lirik2 lgu skg,xdek jiwa sgt..mnat lagu2 lame...lagu indonesia...org slau tanye cmne dgr lagu leh release stress kan?dr dgr rentakor rhtym je...bile dgr lirik dye..tu lg pnntian...sbb kbykn lirik2 tu adalah peristiwa sbnr...haihh...da mcm pnulis lirik da aku nih....haha...sbb tu dlm dgr lagu..aku amat mmntingkan kualiti audio...speaker kna besh..earphone kan superb..baru layan dgr kan..kalo dgr kat radio biase..mmg hilg feel....

yg aku tau,aku nye staill cmtu..xsuke lyn rentak je..lirik kna bg masuk ma..!adekah aku seorg yg sentimental?yer sy!mmg sentimental..ala2...sentimental2 pun...nnti kesentimentalan ini pun akn di beri kpda org yg kite syg...lg org suke kan?so...ade aku kesah korg kesah aku sentimental?hahaha...


oraite...saje nk share di pagi2 jumaat2 nih..ni lirik utk korg nikmati lgu ni...layaannn~

Air Mata Kasih by Saleem

Ku layarkan bahtera ini
Kerna di dada terpatri cinta yang suci
Siapa sudi bertanya
Luka di hati adakah menitis lagi

Mengalir dalam jiwa
Tidak kelihatan di pandangan mata ooo...
Menerjang ruang rongga kosong tiba-tiba
Madu kasih tidak kesampaian oh...


Airmata...
Tidak kan bisa merubah perjanjian
Andai kasih...
Harus berpisah kecundang di tengah jalan
Apakah...
Kita terpaksa berkorban demi cinta
Sampai masa...
Yang menentukan tangisan akan reda semula

Airmata tidak kan bisa
Merubah perjanjian
Sampai masa yang menentukan
Bahgia 'kan menjelma semula

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!