I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Tuesday, February 2, 2010

mcD@kfc??Diffrentiation~!

mcD@kfc??Diffrentiation~!btul ke aku eja differentiation nih?erkkk~..abaikan..

hai kwn2~ (dgn nada skema)

hurmm...today 2nd febuary..da 2nd febuary beb!napekah aku asyik mnghitung ari?adekah aku mngira sisa2 yg tgl di bumi msia nih?hurmm..tahla....aku agk xpuas hati..turkmenistan ni asyik dok delay2 jek...siotnye PETRONAS...tah ape2...da bg date..follow je la..akud a prepare lame da kot..mental n physical aku prepare...da siap gi cuti2 msia xdekla mnyesal sgt dok kat turk tuh nnti....huhu~

hurmm..plan aku pas blk d turkmen nnti,aku nk bwk 1family aku gi mkn sedap2!kat mane?adela tmpt nih...special utk my beloved family....teringin nk gi mkn chinese fud..tah,siyes aku suke chinese fud..pedas dan lazattt~..wallahh!oraite2...back to the topic..

mcD or KFC??td ketika lunch hour..aku berjln ke klcc utk ke post opis,nk settlekan registration ngn Intitut Material Malaysia..nk jd Corrosion Engineer kah aku?nehi2...aku nk jd mechanical engineer pure~!or site engineer..or Residence Engineer~!

Haaa..ergarding residence engineer,company aku tgh bidding utk 5years engineering consultancy kat turkmen..wohoho!if dpt or awarded..mapuh kerasla aku kat sane...mmg 4 sure la aku kna jd focal persona sane..adoiii...mati katak la aku kat sane....huhu~

oraite...brbalik pd peristiwa aku ngn mael kat klcc td,pas settle je kerenah birokrasi kat post opis,bermulalah persoalan aku kat mael

aku : mael!nk mkn mane nih?lapar bahhh! maell:hurmm...aku xkisah mane2 aku:jom sizzling jom! maell:ko ni xabes2 sizzling..muke da mcm mi kolok dah.. aku: (deymmm)bihtu nk mkn mane? maell:jejum kf! aku:erkkkkk!kfc?????????????????????

hurmm....nape aku terkjut bile di ajk mkn kfc?hahahhaha
jwpnnye..siyes da lame xmkn kfc n da tak terpikir nk mkn kfc da...hahahahha

mcD baru lg...bru pas mkn prosperity burger..double kot!tp xabes..n xbape sedap!aku suke chicken mcDeluxe lg...haha

okeh2...actually pe aku nk citer,sejak bekerja ni..mcD or KFC bukan la lg priority utama bile pikir tmpt mkn...tah,rase mcm budak2 la plak mkn kfc..da muak da mkn kfc dan mcD...dulu mase study mmgla kemaruk n bangga gile mkn kfc&mcD!

tp skg,siyes aku suke mkn restoran n tmpt mkn yg pelik2..mkn chillis ke..tgi friday ke..manhataan fish market ke..fullhouse ke~...alhmdulillah...rezki lebey da keje nih,so berkemmpuan la mkn kt tmpt2 mcm tu..hihi

bile deting pun,mmg aku xkn bwkla bkl2 galpren or bkl2 bini,or bkl2 bekas galpren ke mcd or KFC....hahahahahha~

da common da mkn bende alah tu..rase cam loser lak bwk dor g mkn ctu!bile da keje..mkn tmpt2 de kelainn sket..bukan berlagak..tp maukan kelainan..xsmesti mkn kt restoran mhl2...tp askan restoran tu unik+emnarik utk di mkn..redah saje...victoria station antara tmpt mnarik utk mkn..n fullhouse!tp kat fullhouse kna prepare la mkn..2org mkn mmg sah2 rm75 min melayang...hahaha

yg penting gumbira n puas beb!oraite2...xdek ape lg nk citer...sok keje..plus mlmni hgt bahh di umah aku...de aircond mcm xdek aircond jek..haishhh~

sblum menendingkan story,ni dye gmbr prosperity burger double yg aku mkn..beef!siyes xlrt..or xsedap?belasah sajelah labu~


*sehat dan mnggemukkan~*


aku suke kentang goreng lg comapred to prosperity nih


haaaa..sblum terlupe,aku mkn kat subway ritu,siyes 1st time aku gi...dy jual sandwich jek,tp filling dye kite leh pilih...1st time aku mkn n aku agk jakun..skping roti,hrga dye rm12!!wth~
xdekla sedap amne...kalo mek yg 12inch tu lg la....rm20...laratke nk mkn?


amek ko subway sandwich!!

kite leh pilih dr sayur,nk daging ape,nk bkr or x...sampaila ke sos dye...tetapi kerana ksengalan aku...dr byk2 source yg ade,sume org biasenye mintk cmpur sauce,bru la sedap...
dek kerana kesengalan aku,aku mntk bbq sauce jek..igntkan dye buh bykla..skali kecik kemetot je sauce dye...deyymmm!nk gi tmbh malu beb,da duk kt meja dah...

dgn pnuh rase xmalu,aku gi curik sauce mcD kat kiosk sblah...hahahahah~
mcD gk slematkan aku..sori ye kutuk mcD awl2 td..hihihihi

caosssssss!!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!