I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, February 14, 2010

Sunday CNY~

alopz evryone..bertemu kembali...~

Smlm aku tdo agk lewat....sbb pe tdo lewat?sbb aku xdpt tdo awl...sbb xlelap mate nk tdo awl..adesss..

dkt2 kul4 gk aku tdo..bgun2..mata bengkak....adoii!aku bgun agk awl sbb adik pompuan aku nk sidai baju kena lalu ruang tamu,n aku tdo di tgh2 ruang tamu smlm..haishhh~
aku tersedar sbb kna alih bdn sbb aku block jln..hahahaha~

haishhh..terus xleh tdo blk pastu....then aku cube tdor blk..tp tdo2 aym..then terja blk sbb adik aku kjut suh mkn nsik lmak yg dye bli..adoiii~..aku ngntuk,tp aku belasah je nsk lemak tu...sume tu dlm sedar xsedar..

dan tnpa aku sedari...aku xgosok gigi lg...hahaha~..belasah jela...mkn sedap sk lemak tu adeler....huhu

arini agk buhsan,aku xek plan nk kmnae2...sbb ramai mmber2 lik kmpg...jd,aku siap2...mndi...then head ke jj balakong seorg diri...wah2!utk mkluman sumer..ni bukan kali pertama aku gi tgk wyg sorg2 k....hahaha

bile aku de mslh,or aku rase nk bersendirian..mmg aku redah ej tgk wyg sorg2..mkn soprg2..shopping sorg2...sbnrnye sonok gk gi sorg2...aku kalo bab mmbelek baju,mmg lame..n setiap kedai bju aku jumpe aku masuk...n salunye mmber laki aku xthn..penat!tp syahmi larat je..hahahaha

thanx cami!oraite~

kedai2 kat jj sgtla kosng..yela..da CNY kan...majoirty sume ekdai tutup...aku target nk bli bju kat PDI...da target da nk bli,tp tutup lak..then gi masuk dlm jusco mall,de berkenan short yg mcm aku jumpe smlm kat T.Square...tp hrga dye rm90!wtf~..bukan xmmpu bli,tp aku ras xberbaloi la short hrga rm80..aku leh dpt suar jeans ng shirt PDI la weh ngn hrga tuh!!huh!

oraite..then aku berlegar2..tgk kemja seed..yup!de satu kemeja pink ni aku berkenan..siyes aku berkenan...salunye kaler pink mmg aku tolak awl2...tah nape aku rase berkenan lak kemja oink tuh...gmbr?aku xmekla plak gmbr..tp npk patung tu pakai mmg smart~
dann..aku xbli lg..simpan utk dtg sok..xsuke bli tiume org xramai...xfeel~..hahahha


okes...aku kyg,tp aku da lame xmkn mknnn fav aku...so,akupun gi la fud court dye..pnuh org kat fudcourt beb!then aku orderla mknn fav aku..haa..nk au pe dye?haaaaa.....


Sizzling mee!!!!i like~


aku khusyukla mkn sampai......




Taraaaa..licin!!

Yups...aku mmg suke sizzling mee...sjk dr dolu2 lg...sizzling name dye..sizzling black pper chicken with egg...fuhhhhh~..mmg wallahh!even aku kyg,aku mkn gk...nyaman bahhhh~

oraite....bru aku pasan..rini adelah hri kekasih..ceh!tah..aku xbpe mnat sgt hari2 kekasih tuh...aku ingt kekasih hari2...xdeknye nk ingt on specific date...at least smnggu skali aku deliver bunga~..hihi~


oraite...aku suke gi kedai kek,n aku suke mkn roti yg dibuat kat kedai kek...sbb pe?sbb kek n bun yg dorg wat sgtla sedapp n lmbut...so,kat sblh fudcourt jj nih,de satu bakery house fav aku...aku suke bli egg tart ngn donut dye..n beberapa kuih yg lain...tp td aku terpndg satu kek@bun@biskut....yg mnarik perhatian aku..smpena valentins la kot...so,aku mmblinyela....

dan xdinafikan....sedap bangat wehh kek tu.init blueberyy..nyamaannn bahhh skali lg~..hihi~

kek yg di war2kan smpena valentines~





SIYEs sedap n lmbut kek ni....kek tart dye xyh citerla..mmg sedap...haishh..nnti nk suh future wife bljr wat egg tart..bhgianye dpt mkn egg tart tiap2 mgu..leh tlg dye wat egg tart kat dapur..euuwwww~..sweeett! =P

dah2...nk berangan plak dah..oraite2...mau lyn tv..lus nk gi lepaking~..enjoy beb cuti nih..enjoy!!
av nice day u guys!

zassssss~

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!