I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Monday, March 7, 2011

Apa di sebut sejarah dulu...?

Tajuk entry saya ni adalah bait lagu francisca peter...fuhh!lyn beb francisca peter...ayhku dulu seorg penyanyi band..so,drh seni mengalir la kat aku..haha..ceh!xleh belah ayat..seni la sgt drh ko...nyanyi tah ape2...tp xdinafikan aku ni suke menyanyi sbnrnye...nyanyi lyn sorg je la...hihi~

okeh,aku just nk clarify some issues here...recently de mcm org mempersoalkan aku nye sex orientation!deymmm!hurmm...ini ditegaskan dicni..aku adalah seorg lelaki normal yg straight lg power okeh!mybe aku nye dressing agk metroseksual,but then tu just passion je..sapela xnk pakai smart2 kan?but doesnt mean dat aku  homo keh...mmg aku gi gunting kt kedai rmbut brader gay,tp kedai tu di kunjungi org ramai..bukan gay2 yg dtg..n aku xtaupun samada ade gay ke x dtg kedai tu..aku agk brader yg gunting rmbut tu gay sbb dye suke raba2 jek..demmit~

so...clearla yg aku ni seorg lelaki sejati,kalo aku gay xkanla aku suke tgk gmbar katy perry yg super gorgeus!phewwww....berpeluh tgk gmbr dye...haihhh~...oraite..dats all for today..

(p/s : bile la material nk take off dr labuan ni weh..penat da standby nih...!)

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!