I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Thursday, March 24, 2011

mungkin kah..?

Actually,xdek idea nk citer psl pe...byk citer menarik..tp xtau nk di kongsikan camne..hurmmm...
okeh...rasenye sperti yg aku mention dlm blog2 sblum ni...aku suke tgk gmbr bdk2...haiippp..!aku bukan phedophile okeh..!aku rase ank2 mmber aku sumer comel2...lg2 yg pipi tembam...fuhhh...!mmg comel giler kot..!sape xnk ank comel kan...camne nk dpt ank comel?org ckp kalo mak bpk lawa/hensem..dptla ank comel..xgak sbnrnye!aku tgk de je mmber aku xcun dpt ank comel!hahaha....giler jht statement aku...hee...

bg aku la kan..pemakann tu yg penting...cara kite mkn...mase ibu ngndung,kna jg mkn..byk mkn bijiran..byk mnum soya..mkn tempe..kompem ank kulit putih2..n gebu..ni utk comel..!buka utk hensem k?utk hensem dan cantek..gen bapak dan ibu kna la ade gk mmberi sumbgn...xknla nk ank mancung,tp ibu ayh xmncung?kalo mancung tbe2..tu bukan ank korg tuh..bek cek balik sape bpk dye...hahaha..

teringt mase kecik2...ibu ayh aku ckp aku ni dikutip dr sungai..sbb hitam..sedey woo...siap nk lari dr umah da mase tu...huhu...tp bile besar..bru aku tau..aku ikut ibu aku..tp tgi ikut belah nenek belah ayh...kecikje..kan besh kalo aku tgi..kompem da leh jd model dah!heee...tp,dak2 opis ckp..muke aku cerah..cerah la sgt?ni sume kesan wudhu yg smpurna dan amalan...hehehe...xdekla cerah mne..mybe sbb paki pncuci muka kot...hurmm...

so,aku hrp...bile time aku nnti,hrp2 dptla ank comel..nk dpt ank comel...wifey knala putih kan?hidung mancung xpe...sbb aku da hidung mncung dah...hahaha..hrp2 comel ikut aku..sbb rase2nye aku gl comel kot dr bkl wifey nnti..wahahaha...pe2 pun berserah la kat tuhan..de rezki,kita terima...sumer tu anugerah..lawa ke..xlawa ke..tetap ank kite...jgn tau nk wat anak je..jaga xnk!haihh...oraite...nga isi waktu bebrlog..sbb pasni susa sudah nk berblog~..hurmm...okehh..!selamat pagi n av a gudday!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!