I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Thursday, March 3, 2011

wajah yang tampan..?

Sebenarnya aku diam2...jatuh hati padamu..ku ingin kau tahu....diam2..aku jatuh hati padamu...ku ingin kau tahu....bait2 lirik lagu tilu...~

demmit xdpt nk tdo,body clock da lari..tdo lmbt,terus xdpt nk tdo...segar bugar je nih...mmbelek2 koleksi lagu lame utk hiburan...

kalo di ikutkan planning,aku nek offshore da nih,tp tula..planning salunye mmg akn spoil nye lah..material xsmpai la..work boat txdek lah..frust aku,suddenly aku direquest bos utk naek bekok-c sbtu nih,tp sbb aku bukan focal person utk PMO,xbpe nk sedapla naek..selok belok kurg utk PMO,aku hanya fmiliar area SKO..dan juga sabah..mybe di takdirkan aku utk berlegar area2 borneo nih,miri umpama 2nd home aku...kk adalah 3rd home aku..dan labuan adlh tmpt persinggahan tetap aku...hahaha

akhir2 ni,blog ku,di rasekan tiada kualiti,sbb aku men tulis je pe nk tulis..salunye aku planning...mls lk rase2 nk planning pe nk tulis...tulis ikut dan je,da name pun blog...luah je pe yg patut..xpksa sape2 pun bace...hurmm..ok..bai!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!