I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Monday, May 31, 2010

Sebentar bersame kit kat...~

alopz...bertemu kembali di dlm entry yg xseberapa ini..

kelmarin,slepas mnunggu session yg saat lame..smpaila gk que si avi utk bertmu aku..(bajet star)
aku suspek la ko avi..pas blk gunung ledang..ko gi men badminton..demam2..pastu lyn wyg lak kat klcc(mmg xbesh)..pastu mlm ko msih mmpu utk bertemu aku...cewahh!!

pe2 pun aku berterima kaseh dan terharu...sbb even penat2..ko still de time n dpt spend time gk utk aku yg xsberapa ini...hihi..

makasey utk dat gift...aku akn gunekan sbaiknye..ko adalah org kedua yg bg gift kat aku..(aku mmg xdpt byk hadiah bufday) ='(

so,mmg hrgai lah hadiah yg ko bg...hehehe...oraite...so,lepak2 kat bistro smlm..stu peglaman yg amt plek bg aku..(kedai dye mmg nmpk class) tp servis hampeh...

aku order mknn yg salu gk la aku order kat mpley2..roti tisu..!

siler ikuti perbualan di bwh..

anne : mau apa order..?
Aku : Dark Choclate ice.. (aku tau ko tpu je air cokelat nih sbnrnye..kan?)

anne :makann..?
aku : roti tisu wonne

anne : kici ka besar ka..?
aku : besar dey...bg duo worang makann...(aku da terpengaruh ngn pelat anne..)

anne : wokeyyy siappp!


20 minit kemudian...(Bapak ahh lame tunggu...!)

aku still borak2 ngn avi...tgh bncg financial planning..cewah!


suddenly....anne tu dtg bwk satu meja smbung ngn meja aku...

aku : anne..lu pesal mau tmbh satu meja..?kitorg dua saja...?
anne : roti tisu mau mari la...

aku : uiks....aku order 3ke roti tisu..?

sekali datangg........





nAahhhh...ambekkkk kauuuu!Sekali panjang dye mcm mayat da....bapak ahh panjang...



Moral of da story,berpada2 la sbelum order...ni sumpah roti tisu plg besar aku pnh jumper...mkn separuh xabes...maniss bangatt...plus segan ngn jiran2 meja sebelah...da mcm hantu langsir da rupernye...

deymmm..!mkn jela selagi leh mkn naimm oii....~

Au Revoir...!

(p/s :Avi,ko mmg bertuah dpt mkn roti bersejarah ni ngn aku...hahaha!)




1 comment:

  1. hahahah bru pasan blog ko psl roti tisu ni... lenkali order lg ye! ;P

    ReplyDelete

Siler2la komen yek!