I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Thursday, May 27, 2010

zmn2 ribena nye survey


Survey ni dcurik dr blog org..hahaha...teringt zmn knk2 dulu...aku suke mmbwat survey nih...sbb pe?sbb aku rase bende ni klakar..sori kepada mngsa curi k..hahahha


1) Apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
tikam dye balekkk!no mercy~ yesss!

2) 6 orang di hati anda
Dia yang Esa
Rasulullah
Ibu Ayah
Adik2
best frens! (Thanx coz support aku susah sng)


3) Anda rasa anda comel?
Xkot...siler tanya peminat...hahaha~


4) Single or taken?
Single fillet o-fish

5) Blog yang saya suka?
blog bdak gmukk..blog dye sgt klakar

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
hoho..cepu mas!katil cavenzi ku sntiase di kemaskan ibu ku..mintak maaf ibu~
nnti naim kawen cpt yek..hahaha

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
If i ever meet you again by timbaland ft katy Perry

8)Last text message
amek aku..terlepas bas ni weh!deymm~

9)Last phone call
encik Naim..application anda dlm rekod kami..

10) Hari terakhir anda menagis?
wth~..xdek nye nk nanges2 ni..loser je nages...

11) List 5 kaler feveret anda
blue!
black!
red!
white!(Fully tinted civic kaler putih solid ngn sport rim cat putih!wallaahhh!)

12) Orang terakhir yang anda berYM?
supian?(siyes aku xkenal mamat ni sape)

13) Game yang anda paling suka?
futsal...game lwn2..game tembak2..suke men game dragonball..lord of war..mario..battle tank!mcm2 ler..

14) Adakah anda peminat MCR?
yupz...sore vocalist dye lyn bakk...unique!siler dgr lagu welcome to the black parade~

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?
berseronok...!

16) Anda rasa tag ni best?
hurmm..de tag lg best kot..tgh dok carik lg~!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!