I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Saturday, March 6, 2010

bergembira lg...?

morning guys!!
ahad pg yg nyamann...fuhh~...beshnye weekend..xpyh pikir pe2 dah..cuti adalah cuti?mmber ajk gi opis?sori..nk nikmati mase2 yg ade kat umah nih....hihihi~

cutiku berkisarkan jln2 dan juga mkn...sprti biase...selalunye JJ mnjd tmpt pilihan..tp sbb da jemu..ari rabu pun lyn midnite kat jj gk..tiap2 mgu jj..sampaikan jaga jj da knal muke aku...tauke sizzling ngn waffel pun da knal aku..(aku untungkan kedai ko..)hahahha~



pkerja waffel myanmar


tetapi..pd hari ini..aku da decide!enuf JJ..enuf is enuf...~!so..td plan nk gi times square..but pikir2 balik...gi mid val la..sng sket..dkt pun dkat..so,ke mid valley la...berjln2..mlihat wyg lg...tgk citer book of eli...besh cite dye..4 out of 5star la aku bg...

dsbbkan xbersarapan pg...masing2 sgtla lapar...so,kitorgpunnk la mkn kt kedai yg besh sket...di luar kbiasaan...pizza?buhsan...mcD?da selalu mkn..+buhsan..KFC?nk tmuntah da mkn...so,aku decide nk mkn fish!!

Fish n chip~!...then directla kitorg mncrik mknn then terjumpa la kdai manhanttan fish market...hihi..actually ni da 4th time aku mkn cni...aku suke tmpt nih..sedap mknn laut dye..simple...n xberlemak sgt

fish n chip sedap..n sgt2 la mgnygkan...berbaloi2...kpda sape2 yg xpnh try..siler lr try..xrugi....mmg sedap+berbaloi..mhl sket la tp..tp bukan selalu kan mhl2?kpda couple2 di luar sane...utk kelainan...siler la gi kedai nih..aku suggest utk pgi~.. aku akn teruskan usaha mncarik kedai2 besh utk di singgah dan di mkn utk korg mkn bersama..cewah!hahaha~..oraite..tgk jela mknn di bwh...









tergoda?.. =P

mmg sedapp mkn...udang fresh,dowri fish yg lmbut...ngn sotong grilled+nasik sbijik2.....cecah plak ngn kuah sos ala2 kepok lekor..hahahaha~

mknn di atas adalah utk dua org...siap lebey2 lg td nk abeskan...

hurmm...ngntuk..da kul5pg suda...td gi mkn2 jp ngn mmber..adoi..kupu2 mlm da aku nih...nite n morning evryone..zassss!


No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!