I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, March 14, 2010

Roda2 Kuala Lumpur~

Currently tgh tgk badminton...Chong wei lwn player jep00o0n...kamanla chong wei~
Lin dan da klh awal2 da..so,chances nk mg All england tu gi..jgn klh chng wei~

huuu~

actually xdek ape nk di citer kan sgt...smlm jln2 kat pavillion..so,sambil berjln tu amekla shot2 menarik yg jumpe on da way dlm tu..mule2 gi pavillion..then stret to times square...pack tol jadual aku smlm...

skgni tgh sale...so,mcm2la taktik pniaga wat utk lakukan jualan dorg...antaranye ialah...



::18sx::



1st time kot aku tgk org wat iklan camni...patung xpakai ape2..then balut ngn slimut "sale"..ap2 pun sgtla menarik perhatian org...

sperti biase..kalo gi shoping complex..sumpah xsah kalo xmasuk kedai sport...lawa beb kasut2 dye...mau bli but pdg plak if jd men bola pdg pasni...target shoes~!Mmg tgh diskaun skg..pada kaki shoping..siler alert yek..sile abeskan dwet anda cpt2 di kedai2 berkaitan..hahahah~



::F5 hijau tu mmg lawa::



Hurmm...dlm kemodenan tgh bndar kl nih..still ade lg yg kurang bernasb baek...mase aku on da way nk ke low yat dr times square tuh..kan de small bridge yg connect TS ngn jln imbi tu...mase aku turun eskalator..de la aku nmpk dua org pmntak sedekah...bpkla sedey tgk...

xdek kaki..then meniarap mntk sedekah...bukan org melayu..tp muke mcm org cina..xtaula samada cina cni or cina luar...tp yg aku pasti..sumer tu mncemarkan pmndgn kl..






:: Sadis::

hurmm...nk wat camnekan..itulah kehidupan....sptutnye da xdek da bende2 ni kt msia..lgpun laluan tu tmpt tumpuan org ramai kto..malu beb ngn travller nnti...!hurmm..oraite...ngntuk sudaa..mau tdo..mng jugak akhirnye chong wei..sok keje..adoiyaii..monday blues....

till then...adiosss!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!