I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Friday, March 19, 2010

Morning Sunshine...

Morning~..selamat pgi...sobahhannur~..assalamualaikum..~

morning evryone...~wahhhh.....awal btul aku bgun nih....bukan sng aku nk bgun awal di sabtu pagi...kite nikmati sisa2 yg masih ade dcni....lepasni susah nk rase mentari pgi di msia..chewahh! =P

oRAite....rini aku bgun mmg awal..kul630 pg da bgun...aiyakkk~!Then...aku kna mnghntr adik aku ke jln ampang..dye nk attend program ape tah....kat wisma MCA...program pasti berjaya motivasi...huuu~...adik aku ajk aku join..tp aku xberminat..sbb nk berehat di rumah ari sbtu...so,aku gi la hntr dye....pas mek mmber dye..then straight ke jln amapang...~


then..on da way ke sana..lebey kurg kul730 pg...aku call syahmi..

Telefon berdering selepas aku mendail....(mmg la kan..?) =P

naim : hallo....selamat pg...oit..jom bfast nk?
cami : ko buang tebiat ke?call pgi2 ajk aku bfast..(suara ngntuk tp nk kaver bajet segar di awl pagi..)

(utk makluman,aku xpnh bfast ngn cami..sbb jauh kot kajang ngn bndr tasik selatan+aku mmg jrg bgun awall..jaranggg??xpnh bgun awl kot...hahahahah)

naim:aah..jom..jpgi aku gi umah ko..siler siap2
cami: oraite....sampai kang call (air liur basi byk)

xdek ape sgtpun snrnye....aku gi mkn2 je la ngn cami kt tsk selatan...sperti biase perbualan kami berkisar tentang bola dan kerja...masing2 bile kuar keta nk ke kedai mamak terhencut2 kaki sorg2...cami injured ankle...akupun injury ankle gk kna smlm....deymm~!

kite da jd golongan OKU da cami...leh wat team OKu futsal da nih...hahahaha

oraite...rini plan nk ke Hot air ballon kat putrajaya..berfotografi session..zasssss~

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!