I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Monday, March 15, 2010

Unstable.....DOWN~

Hurmm.....dunno why,2-3 arini mood aku sgtla xstabil....patutnye ujan2 tgh mlmni...syokla kan nk tdo...ni mkin xstabil lak...

ouhh my...aku xsuke bile aku xstable...1st ly!aku akn cpt marah...then aku akn kuat mkn...then cpt melenting bile bende2 kcik wat pasai...adoiiii....Ya Allah..napela mcmni ek...tenangkan lah hati hambamu ini...xkn PMS?DEym....!im pure guy k!


HURmmmm....da bersedia ke mental n physical utk kerja jauh2 nih...da ready?nk pikul beban utk kerja kt tmpt org...nk bwk name Company...ngn technician2 yg mungkin seribu satu mcm perangai?Ya Allah...mudahkanlah urusan hambamu ini....berdebar2 menanti hari....


n yg plg penting skg?Hepy kah aku bekerja skg?puas hati ke ngn ape aku da capai dlm setaun nih?sedar xsedar..aku da cukup setaun dlm alam perkerjaan....camne ngn career path pasni...leh ke aku berjaya mcm org lain?mmpu ke aku kejar targte aku dlm mase 5mndtg nih..?

Ye...dok menung2...aku terpikir...aku tau aku terbabas sket mase mule2 masuk UTP dulu...culture shock kan...study lari sket...n slh pilih kwn...tp syukur...aku sedar sblum terlmbt...n leh kate..even xdpt 1st class grad pun...aku bangger ngn diri aku...ad je org merendah2kan aku....tp xpela..hak dorg...if dorg memilih bulu nk berkawan..bukan slh aku...korg gk rugi nnti...(ape ngarut nih...adoiii..)


Ape2pun aku bersyukur ngn pmberianmu....berilah ptunjuk dlm mmudahkan aku mmbuat kerja....haishhh~....

Kdg2 kite hepy..kdg2 kite sedey...bile hepy jgn ssekali lupe tuhan,sbb bile kite sedey...tuhan je yg leh wat kite hepy balik~..aminnnn..





bile down2 mcmni...mmg vacaction is the best solution...tengku ajk gi hong kong taun depan..cam besh gk..leh gi disneyland...keh thn gk la..alang2 tu leh terus nek beijing..blk dr turk nnti,siyes nk cuti lame...nk gi vacation....insyaAllah...pas blik nnti..rezki lebey sket...leh jek nk gi mane2 pun....

But the best vacation 4 me..is gi tepi2 pantai...wat scuba diving sumer...ouhh..mmg relax jek...jln mlm2..wat bbq ke...ngn kwn2....lyn angin laut..perghhhh~..siyes tenang.......dpt wat euro trip pun besh...gi paris...nnti honeymoon paris is 4 sure..hahahah~ (Sile kumpul dwet dr skg..!)


Oraite....mlmni ujan...besh tol tdo dlm ujan...kalo bukak air cond..mmg menggigil kaw2 pagi...plus kompem mls nk mndi...hahahha~

n'way,av a sweet dreamz evryone!wish me all the best!

nunite~!

3 comments:

  1. wtf honeymoon paris???!??
    hahha...

    btw..
    like my dad always said,

    "WHAT EVER U DO, make sure u KNOW what u r doing, u BELIEVE in what u r doing, n you LOVE what u r doing.."

    ReplyDelete
  2. xkan honeymoon bali kot?

    hurmm....hrp xslh aku wat kputusan~

    ReplyDelete

Siler2la komen yek!