I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, February 20, 2011

it was you and me!

Salam bahgia~ =P

Oraite,ahad sudah..phewww...cpt giler rase...sungguh aku xsngke rini da ahad..siyes!sedar xsedar abes suda sminggu....by schedule,i will go to offshore this monday,tp clash schedule...so,awal march naik...insyaAllah...maaf ye kwn2...nnti sy naik offshore 45 ari...xdpt nk update blog,xdpt nk on9 tenet...xdpt nk on9 fbook...so,terpisahla sy dr dunia luar demi mencarik sesuap nasik....hehe~


semesti yg da diberitahu dlm blog2 yg lepas..taun ni adalah taun sy utk mengumpul dwet....so,azam sy mmg nk kumpul dwet kaw2 taun nih...mybe bulan 6 nnti,sy akan  laut stret dr bulan 6 ke bulan 12...de potensi gk raye di lautan...phewww...~..xpela..sbr jela..taun ni pulun la yek kerja...taun dpn hrp2 tercapai la azam yg sy cita2 kan...aminnnn~

utk pgtahuan rkn2 sumer...sy da start berjogging blk sejak minggu lepas...mmg berat naik skgni,so,knla kuruskan bdn sbb de suar yg da xmuat..!demmit!dulur ase gemuk,xdekla sampai xmuat suar...ni da thp bhye nih,dgn bykknye knduri rkn2 yg kawen..sy xmau di tegur gemuk...mahu sntiase di lihat segak walau dtg bersama teman gay...haihhh~

biarlah rmbut ke brown sket skg,tp aku bukan seorg gay okeh..!kwn gay aku mr syahmi akn menamatkan zmn bujangnye bulan 4 ni...sori bro xdpt nk dtg belah pompan april ni...sia di laut bahhh...!kalo sumernye ikut jadual..bulan 5 ni insyaalah leh dtg belah pihak lelaki...xdek hal la bro!aku dtg bro!..pasni mmg aku jd gay sepi la..haihhh~

hurmm...pe lg nk ckp ek?haa...ni regarding adik pompan aku.,.dye nk kawen awl bulan 11 ni,tp taun ni da nmpk dye bz..da spend mase ngn tunang dye..gi serembanla..gi johorla..pasni sunyi la plak umah...haihhh~

xpela adik2 sume....jnji korg dpt abg ipar...jgn lwn abg kandung sudahh...so,xdek pe nk di citerkan lg...pda aku xleh connect ngn window 7 ni...so,byk gmbr xleh nk transfer..so,aku simpan sajelah utk tatap sndiri....

okeh kwn2...moga bhgia sumernye...!jgn lupe hntr kad nnti yek..take care...!daada!

2 comments:

  1. kaler sket2 je..adik yg wat...copper asli...ade ala2 hyun bin dop?la la la~

    ReplyDelete

Siler2la komen yek!