I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Thursday, February 3, 2011

Sexual harrasment...!

hurmm...adakah anda terkjut ngn entry ni?adakah anda menganggap sy seorg yg suke mmberi sexual harrassment?hahaha...sori...maafkan saya kalo sy selalu bergurau ngn cara2 yg lucah...sbb sy mmg selalu terover gurau...hanya mereka yg kenal sy  tau sy camne...yg xkenal tu jgn ckp byk okeh?huh!

okeh..ni regarding last week...aku gi karaoke kat pd mase tu,ade function sket kat pd mase tu ngn kwn2...kitorg lepak kat ancasa hotel..so,nk berkarok,kna gi pekan pd la..agk jauh...tp tmpt karaoke tu besh dan murah...so,mmg enjoy..!nk di jadikan citer...aku nk la beli air utk bshkan suara yg da jd sbijik mcm saleem iklim nih..

aku gi la kat kaunter depan...nk beli air...so,aku mntak air mineral besar...hrga dye rm5..demmit mhl..!bek aku beli set breakfast mcd je...aduhh..tp da xdek pilihan..beli ajela..so,awek kaunter..4org semuanye...(rasenye indon2 kot..tp comeyla gk...hahahah)...offer aku straw..aku ckp,xpelah...xnk straw...nk mnum straight je...pastu dorg berkeras nk bg gk straw...dorg ckp...amekla bang...mule2 dorg bg 2straw...then dorg tnya ckup x..?pastu aku jwb..xpelah..xnk straw...dorg leh jwb...ke abg nk straw lain nih?kami leh bg baik punya staw....perghhh...!aku terkjut beb...sbb terang2an...kalo belakang2 tu len lah citer...hohoh~...aku snyum2..mek botol tu,terus masuk bilik...adekah xgentleman aku?ke perlu aku melayan mereka?hahaha...

aku hanya terkjut...sbb salunye lelaki yg harras...ni harras secara terang2an..nk kata aku pakai wangi2 mlm tu xdekla plak...hahahah...plek2...xpela..pe2 pun aku reda dan aku terima takdir aku yg telah di harras sebegitu rupa....hahaha...

moral of da story : kalo korg kna harras...jgn lah lari masuk bilik..lwn balikk..!hahahaha~ =P

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!