I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, February 13, 2011

sejarah mungking berulang...

Hurmmm.....selepas dok berfikir lame...aku rase...masenye da sampai...
bg sesiapa yg mengikut blog ku,mungkin perasan yg dlm bulan ni dan juga bulan lepas...blog ku byk berkisar kisah2 jiwang yg leh wat korg sumer muntah..tp ade aku kesah korg muntah?aku xpaksapun korg bcer blog aku...aku hanya menulis pe yg aku rase...dan xmintak sesiapa mmberi komen...tp aku amat hrgai korg yg sudi meluangkan mase mmbc blogku...

tajuk di atas kompem mensuspenkan korg kan?heee...oraite..kire2..aku da 3taun da menyingle..taun ni masuk taun ketiga..hurmm...smpai skg,masih lg bersendiri...sbnrnye aku serik...yela kan...sejarah mungkin berulang...aku just xnk pisang berbuah 2kali...kite rase kite cinta,tp kita je rase..the other side xpun?sbbtu aku relaks n bhgia ngn hidup aku cam skg..aku nk kuar ngn sape,nk berkomen2 kt fb..tu sumer hak aku...sbb aku xdimiliki sesape melainkan Allah dan juga ibu bapaku...hurmm..

balik menonton kisah wyg td,mcm besh je awek tu pujuk balak dye..hee...kalo da syg xkisahla sape pujuk sape kan...pe cube aku nk ckpkan kat cni..kite bleh berharap...tp jgn berharap je..usaha kena ade...aku agk terkilan,sbb dulu aku berusaha utk sumer tu..cume skgni rase tu sumer da hilang...sbb aku xpnh rase dihargai...xpenah pun...or aku je xsedar?sbb tu jugakla aku rase penat nk rase sumer tu..sbb aku rase sgtla xberbaloi...ramai org ckp xgentleman la suh awek pujuk bf..hey..da kite dok pujuk2 dulu adekah mereka sumer dihargai?hurmmm...ade ye..ade x...iut nasib masing2 la kan..

da menginjak umur 26 ni...aku rase,mungkin masenye da sampai..bak kate mmber2 aku..lupekanlah yg lalu...bukak buku buru...da lame da ko sorg2 ni naim...yups..!kdg2 mgm aku rase buhsan..dan lonely gk la...tp nk wat camne?cinta ni kite xbley pilih sape org utk kita cinta...cinta tu akn dtg sndiri...so,aku xleh pksa diri ni utk suke org..yups!its hard for me to fall in love with somebody,but once i fall in love..i'm truly deeply in love...tu mybe slh satu kelemahan aku...haihh~

memandangkan ramai kwn2 aku da sampai seru mereka..akupun nk menyampai seru pada aku sndiri..hahaha...xguna berharap pada sesuatu yg xpasti kan..?tu bende yg aku bljr dr bende yg lepas2...skgni,nk kejar target besar pd taun nih..hrp2 tercapai...then taun depan baru la nk pikir2 bende nih..jgn nk kawen sbb tgk mmber2 kawen..tu xikhlas...biarlah kawen bile rase syg tu da ade...aminnn...~

satu lg...raamai org ckp aku memilih,bile tgk fbook aku ramai ckp,ramai la awek2 komen ngn ko..xknla xdek yg sgkut kot?ahaks..kwn2 je ma...xtersangkut lg kot?terima kaseh kwn2 yg concern...nnti kalo sgkut mane2,aku impom korg..hahhaha...

so,moga bhgia kwn2ku...xlupa juga kepada sumer cintaku yg lalu..moga bhgia...de yg da kawen..de yg da ade bf...moga berbhgia ku ucapkan..xtaula dorg ingt aku ke x...tp hrp2 mereka turut doakan yg terbaik juga unttuk ku..yg lalu biarla berlalu...fikir sesuatu di depan adalah satu perkara yg pasti...nite everyone...!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!