I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Tuesday, February 22, 2011

ubah selera...

ni mengenai tabiat pemakanan saya....sesiapa yg mengenali aku,pasti tau yg aku ni seorg penggemar waffle...pantang gi mne2 shopping mall xbli waffle...jgn amlkan..sbb leh rosakkan gigi anda~..huuuu...tp skgni,selera ku btul2 da berubah...!de satu snek yg btul2 menambat hati ku...n susah la xbli...mhl sket dr waffle...tp bile da masuk mulut...fuhh..!antara nikmat..!aku mmg seorg pengemar mknn berasaskan cokelat+roti,puding+cokelat,pisang+cokelat,apam balik+cokelat aka hot&roll!

 taraaa....!ini dye my fevret fud..!auntie's anne...!fuhh...aku plg minat chocolate stix dye...mmg mantopp..!rm3.80 then de 6stix..pretzel dye pun sedap..!pretzel ngn choc...or cinnamon ke..perghh...terliur lak mlm2...so,mmg ni mknn pebret aku la bile mase senggang...kat klcc de byk,pastu kat jusco balakong ade...hurmm...sweet kalo mkn ngn galpren gtu..leh kongsi2 mkn pretzel...pastu gula tumpah...mmg ko kna cepuk!hahaha...oraite...lihat saja gmbr di bwh utk tau apa itu auntie anne...siler try..xrugi..!anda pasti meminatinye...nyum2...!au revoir!



snek2 ni sedap di mkn smbil berjalan...abes tgk wyg,aku mesti bli..pastu mkn...comot2,pegang stereng kete..bile ko nk berubah ni naim woii...tata!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!