I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, February 13, 2011

Sudah berapa lama....?

Salam dan salam petang....heee..
Sedar xsedar,seminggu sudah berlalu...selesai sudah raya cina...dan sminggu sudah aku tidak mengupdate blog...sedikit gangguan emosi aku alami kat opis minggu nih...hopefully sumernye ok....

okeh....sedikit kepenatan aku alami...smlm aku dan keluarga telah pegi ke genting....hee...da lame da berjanji ngn adik2....akhirnya smlm juga termakbul hasrat...hrp maaf ye kesayangan2 ku sekalian..abg hanya free dlm sminggu dua nih...pasni lame adik2 xkan jumpe abg...dan selama itulah juga kite xdpt beramah mesra seperti selalu..doakan abg selamat yek adik2...aminnn~

okeh,it was a nice trip..bertolak dr umah kul8 pagi...kul9 smpai...aku membuktikan kehebatn ku mmbawa kereta manual nek bukit...dlm 20minit smpai ke puncak genting...ni gara2 berlumba ngn kereta bakal adik ipar...kereta dye hebat...!tp skill pemanduan aku lagi hebat...!hahahah~

cuaca agk elok pgi tu...rase berbaloi tgk muke adik2 sume tersenyum gembira pas sampai kat puncak tu...last aku gi genting taun lepas..da dkt setaun dah..ade aku citerkan pglaman aku kat blog yg lalau2...siler lihat dan bc utk ktrgn lanjut ye...

besh kami bermain di ats sana...hehe...mcm biasela..1st game sah2 game spinner tu..pening beb kpala aku!rasenye dulu xpening...ni pening sbb brat da naek kot..demmit!nk citer byk pun xgune gk..lynla gmbr byk2 yek...



pintu masuk...

terpkase naik

tembam kan saye? T_T

Family ku...!

usya awek
nervous

menebeng
 
dua adik pompuan ku berani nek space shot!


















hurmmm...byk gmbr lg..tp xkan nk post byk2 kan...da 2-3 kalo gi genting ni,baru aku pasan..yg aku ni sbnrnye gayat nek bende tinggi nih....aku tbhkan diri gk nek space shot..bderau gk darah...tp bile naik offshore,nek tmpt tinggi2...lek je...mybe sbb byk tmpt nk pijak kot...hurmm...nek space shot tu mcm tergantung kot rase...nek chopper pun aku nervous gk sbbnye..tawakal je la mase gi laut...huhu~

ok...tu saje utk arini...penat kaki..12jam berjalan..fuhhh..!







2 comments:

Siler2la komen yek!