I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Saturday, January 30, 2010

berseronok..

ouhh..sedar xsedar..da 4ari aku xupdate blog..aiyaskkkk!byk lame..

hurmm..aku bukanlah seorg yg pndai bercerita...kdg2 aku nk update blog,then bile dok dpn pc..terlupela..apela..n mcm2 lg...haishhhh~

oraite..ape aku wat 3-4 arini?xdek ape sgt..keje cam biase...dok kat opis..cume jumaat ritu cuti..n mlm smlm...aku bermain futsal ngn rkn2 kat de stadium subang..jauh beb!tp xdek la plak gmbr..

eh pmbtulan...!bukan maen..hnya meneman maen jek..huhu~

oraite2...today is sabtu..30jan..sedar xsedar,abes suda bulan january...skjp jek..rase cam bru jek smbut new year..huhu
mkn tua la aku..bdn pun mkn naik..aiyakk!

aktiviti aku today..

pg2 cami msg ajk gi mines!salunye aku ngn cami jek gi men,ni de ade gng baru..dak utp gk..iaitu dayah,dan juga wani..dan juga izal..haha..happening la gk lepak2 ngn dorg...

aku xbape suke sgt gi mines sbnrnye..xsuke shopping kt sane..sbb rase xtau nk pilih...suke jj balakong lg...i likee~

mcm2 la citer..psl mase depan..psl tula..cami pun da nk kawen..aku lak?bilekah nk kawen?hurmm...tahla labu~..keje dulua bes2..


*muke tension kat opis*

alhamdulillah..pas 3ari berurut,kaki aku makin ok...da leh jln..n bile pakai ankle guard..da ok da...syukur tuhan xjd ape2 akki aku...skgni aku byk pikir psl kerja lah!tensi2..leh ke siap keje aku?leh ke?huuu~


*cami n dayah*

kat mines td de plak persembahan dr kartun yg aku mnat sjak kecik2 lg!haaa..nk tau ape dye..meh2...penah gk aku bercita2..kalo mausk syurga nnti ape aku nk...aku nk doraemonnn!hahahah


*doraemon dan rakan*

Hurmm....aku baru perasan,skgni aku agk kaut shopping la..haishh..asyik nk mmbli benda jek...mcm2la aku bli.baju xyh citerla..plus aku byk banjer org..pesal tah aku byk bnjer org tah skg..huhu~..xpe..niat baekk..hihi

mlmni aku lepak2 je kat umah..da puas berjln siang td..aku da mmbli hash brown utk family,byk kot aku bli..sedap2..suke2..mkn tu je utk bfast..kompem kurus..mari join gym..mari jd kurus!hihi..mau2!

tgula rkn2 dlm amse 2bualn nnti..bdn sy pasti tough!i loikkk~
skian utk arini...take care all!





No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!