I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, January 3, 2010

new year past 4!

Hola2 evrybody..
long time since my last post..al maklumla...bz sket2 sejak2 akhir ni..hihi~
well...start from new year..yups..mcm2 aktivit berlaku pas new year rituh...last time mkn steambot tepi jln ngn kwn2 sumer...

pg jumaat tu aku dkjutkan ngn aming,"naim!camne nk gi low yat?adooi..ming..dok ganu lame sgt..jln kat kl pun xtau..hahahahaha...suddenly tbe2 aku trdgr suare blkg dye..suare pompan..amboi2...da maju skg ek..aku doa mu bhgia la..asyik sedey2 jek..mu ingt mu sorg jek bhgia..hahahahhah..

ngn baiknye aku mmberi gudance ke jln yg ebnar kat aming..hihi...hurmm1january plan?1january 2010..taun baru,azam baru..bende baru...!aku bgun agk lewat dat time..mane taknye..kul4 pg blik umah beb...dup dap dup dap..kul6 dpt tdo..pas subuh da...

as planned should aku gerak ke pd pg tu..ngn trainee aku...tp aku tangguh2..sian kak yati./...sori la kak yati..xdpt gi awl2...ngntuk sgt...mau eksiden nnti kang..huhu...

so..aku plan la..pas jumaat bru gerak..so ngn hepynye..aku bergerakla ke pd pas jumaat tuh~...huweeee...!kitorg plan camping kat PD mlm tu...lebey kurg kul430 akus ampai la ke sane..da lame aku xgi PD..actually aku xsuke sgt mndi laut..sbb aku nye spec..xpuas mndi laut..lg 1,PD bukanla tmpt fevret aku..ape brg PD?sbh ke...bali ke..lgkawi ke..tioman ke..baru de class....hahahaha...

tp mmikirkan mmber2 da ajk..da jnji..aku redah jela..
aku agaakan yg trip akli ni akn jd amt mmbusan kan..tp bil2 samapi..aku dihidgkan ngn smbl sotong yg dibuat kak yati..yg dibeli dr kmpung?wowww!my fevret..tidak dpt tidak..4pinggan aku sebat tnpa rase segan dan silu!hahaha..

pas mkn,aku ngn mlsnye turn gk la ke laut..da sumer mndi laut,xkan aku nk dok kt kehamah..aku bukan ank dara pemalu k?hahahha..ngn slumberje aku terjun mndi laut..lame beb xmndi laut!waaah..bru aku tau..sonok giler kot mndi laut..gi lgkawi ritupun aku xmndi laut..excitedf aku..brenang2 sprti ank ikan yg cumil...hahaha..men2 bola tmpr..nek kanu...

n yg plg besh!aku nek banan boat..aduii..bengkak kpala aku..ni sumer gara2 awek mael yg mnnduk aku dr belakang..ouhh maeeyy...aku da xsuci disbbkan awek ko..huhu...xpela..aku reda..wakakakaka

siyes lame aku xnek banana boat...aku mmg teruja tercmpk ke sana kemari..nice one!selesai bermain..mlm tu kami pun berbbq la beramai2..aku mnjd pakar api..sbb aku je yg tau nk hidupkan api..lighter xdek..coz none of us yg smoking...hasil kepakaran n skill engineer yg ade...aku berjaya mnghidupkan unggun api..wah2..tgi jsa aku..dpt gk korg bbq hsil dr api aku...

sambil tgu aym msk..hubby kak yati bermain gitar..aku mnjd vokalis..while maeey jd penari..haha..taula awek de kat sblh..lyn gkla..siyes relase...gumbira sungguh kami mlm tuh..tum tam..tum tam..kul 11 lebey abes..mmber2 bersama tunang masing2 berjln2 mkn angin..akustay kat khemah men monoply ngn maeyy..ngn trainee sorg..hihi..lyn~

adoii..mcm nk ujan...rase cm mls lak nk tdo cni..sok pg nye aku de hal!Urgent!n kna gi gk!xmo terlewat!kang kena mara...!hahaha =P

so,dgn beraninye...kul2 pg pas settle bersuka ria,aku ajk trainee blk kl mlm tu gk dr pd..mak aiihhh...slumber...siyes bk road blog polis mlm tuh..bape kali aku kna thn..mujur aku pemandu yg berhemah...hihi..

waahh..ari yg mmnatkan~..sampai umah kul4 pg gk...soknye de hal lg!adoii...so,tdola aku ng gumbiranye..pg2 bgun..terus gi ke kl snetral utk mnemani seseorg..haha..kwn je k! =P

nntila aku citer psl dat day..cukup utk pd trip..nnti smbung lg..aku sgtla xsehat..15kg air laut aku telan..plus kpala bengong na tanduk ngn awek maeyy..huuu~

nite all!adiosss!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!