I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, January 3, 2010

Year End sale~

wah2...aku rase aku da berjangkit penyatkit Nurul Izza abd rahman~
aku da terkena sawan...adoiiii...sempena year end sales nih..adoi.aku sgt2 la pantang melihat butik or kedai baju yg menjual2 baju2 dan suar..bukan jual naisk aym or maggi goreng..

spnjg YES nih,aku da mmbeli 5psg suar jeans yg entah bilenye nk pakai..sbijik hom theatre yg akn aku tukarkan balik kerana mic jack xdek utk berkaraoke...plus 3bju padini yg bg aku sgt2 la smart..aku bli baju nih bukan sbb pe,pglaman aku mmbli bju padini..if nmpk n ko suke..kna bli terus!if tangguh2 kompem pastu xdek,samada stok abes..or size xdek..di sbbkan berhati2 n tkut xdpt bju tuh..aku blila byk2..hahaha..sengal ko naemm~


aigoo..bulan ni aku byk bebelanje..kat lgkawi cokelata sje aku abes 250~..hoho..gilor po..n cokelat tu da abes..seb bek sumer sedap..huhu...


sy syg cokelat..cokelat ni utk adik2 sy,tp abg dye yg lebey2..hahaha

ish2...skadar mluahkan prasaan ape yg terlintas di hati skg..aigoo~

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!