I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Wednesday, January 6, 2010

Tensi=tekan=Bertubi2..

aduh..nape aku tensi rini?ape yg spoil kan mud aku?nape?ape?knapa?arghhh....mud xbper elok rini..termo di opis dan ktika men futsal..sgtla teruk aku bermain futsal td..cpt pnt..jrg aku cpt pnt nih...sori karpes sbb terkuat nng ko..xtau camne..da ditakdirkan aku kuat..aku kan john teryy..hahahaha..


sok keje,kena gi site office..ouh shit!keje byk..bos da tanye bilke nk siap!aku pressure..trainne aku smkn ckp wat keje..
tbe2 aku rase pressure..adoi..leh ke aku siapkan?huhu..tbe2 PETRONAS wat hal ngn aku..kecoh ah lu PETRONAS...seb bek aku blh cpt..huh!

tensi-tension-pressure..tensi..arghh..nape aku emo?ape aku nk wat bile emo?aku mkn,aku mkn smpai gemuk..gmuk sampai jd bola..argh..mkn xhensm..huh..full stop!mau tdo..nunite evrybody!
ciao!

jap2..tbe2 terngt burger king ritu..enak bangattt~



Gadis pizzza aku mkn td sgtla cumil..asilah anemnye..muke ala2 bollywodd..tp aku tertinggal name card lak..xpe,sok serbu blik..mau jumpe dye~ i like~


ZzZzZzZzZzZzZzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!