I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Sunday, January 10, 2010

Aktiviti Ahad

ahad?yess..another day yg aku xbape suke sbrnnye..sbb pikirisnin kna kerja..n isnin adalah hari mls sedunia..adoiiii..kenala kerja demi sesuap nasik..

oraite..sbtu smlm aku pack dr tgh ari smpaila ke mlm..ngn wall climbing nye..then ahad pg cami ajk wall climb gk..tp..di sbbkn pnt smlm xhilg lg..aku xdpt gi..tdo jek smapaila kul10..haha..xpe,im not ank dara ok! =P

Then...rini aku lepak je kat umah...mengupload2 gmbr smlm dlm fbook,rini ibu msk sup tulang...aku mkn ngn byk skali..adoi..diet asyik lari jek..huhu...but sudenly!tbe2 pktam aku call..ptgni men badminton kat sg chua kajang...yeayy~

so,akupun pergila bermain ngn pktam n ibu aku..cam fmly gath gk la...so,bermainla aku stelah skian lame gk aku xmen..agk kekok gk mule2..tp pas war up,hebat gk aku men...muahahha..


(Bersama Ibu)


badminton

so,bermainla aku..bg kurus2...hahaha...tp pas men,aku bli nsk lemak aym kukus,pastu sampai umah mkn lak nasik goreng padprik...hahaha...adoi..sia2 je bersenam..xpe..sok isnin.kurus balik..

AJL?yess..aku lyn,aku tgk..syiokkk..siyes besh..aku sokong aizat,n mmg aizat mngpun?mase clash dulu aku lyn lgu ni beb..lgu aizat..haha (JIwang) tp bg smgt gk la..yeahh..mng gk!

ok..sok keja?mau tdo,n upload gmbr meta..nyte2 all!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!