I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Thursday, January 14, 2010

ubat-ubatan~

HUrmm....ape nk cite ek?
rini aku dok umah...pas gi klinik..aku pergi ke bank..tgk potential investment yg patut de..da define da nk join mane...
xleh tgu lame2..ade ke mamat tuh suh aku wat loan 100k..ape kes?Sengal bakk..

hurmm..pas solat isyak td..aku mmbelek2 kaki ku..da kurg sket bengkak kaki nih,tgh2 belek..bru aku sedar...aku gi hospital pakar kot td..bpk ahh..xpnh2 sbb injured futsal aku gi hospital pakar..nmpk sgt kecederaan aku agk serius..(serius la sgt!)

oraite..adik aku aina adalah serog phsyio..dye tau pe nk wat bab2 kaki pth or tersliuh..n dye ngn baiknye mmbalutkan kaki aku..cewah!tula tandenye adik sygkan abg..hihi..tenkiu adik!

even blut2 kaki,xmkn ubt xgune gk..so,aku mknla prescribe nye ubat..huhu..leh la thn...
ni ubt2an nye..



Aku da tau da care nk telan ubt pill...hihi...condition kaki aku skg?hurmm..ok sket,leh kot masuk opis sket...but..bru aku terase..camnela org OKU tu hidup ngn kekurgn anggota..aku yg skit sket ni pun susah nk kmane2 kaki skit...merungut je keje!huhu..n aku rase touching giler,nk kuar pintu maybank td...aku terhincut2...pastu pkcik jaga tu dtg tlg bukakn pintu..siyes aku terase mcm OKU..insaf2...alhamdulillah..makasey tuhan kerana ksmpurnaan yg ko bg..aku reda...

mybe aku de wat slh,ni blsn tuhan bg..pe2 halpun!hrp kaki ni cpt smbuh..mau wall climb sbtu nih..aja2~!!!

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!