I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Saturday, January 16, 2010

Mat Rempit..!@adnan sempit..??

Ahaks..td aku ngn syahmi gi mnonton citer adnan smpit....
sgt2la berbaloi even sbnrnye aku agk anti ngn citer melayu..meliankan citer antu ahmad idham..

tiket kul330..sblum tgk,aku da surf n carik survey org psl filem nih...
majority sume bg komen 9.5 out of 10!aku ckp wtf?(mase tu xtgk lg)
maka aku belila po corn..awek jg kaunter tu sgtla cumillsuweettt..single lg kot..dok sengih2..nk kenalan ke x?aiseyy..name card xbwk plak...

tgh2 byr aku tgk tgn dye berinai...ngn slumber aku tanye awek cumil tuh.."baru pas kawen ke..?"
hahahaha..
kola syahmi cbr aku..ingt aku xleh dpt ke?haha...then awek cumil tu pun njwb..eh,xdekla..saje pakai..ehem2..aku de can!hahaha..tp siyes aku ckp..comel giler dak tu..asyik snyum2 je..haishhh...cair2~ =P


aku dpt sit dpn,deym..xpuas ahti mlangut..tp leh la thn..

citer dye besh!berkenaan seorg despatch yg minat kat boss dye..lakonan sahezy sam siyes slumber..dr dulu lg aku mnat style mamat ni berlakon..slumber~

aku plg suke dialogue dlm cite2 ni..sgt bersahaja n mncerminkan real life yg sbnr...bhsa org biase slalu ckp...di tmbhkan ngn dialogue2 english yg lawak..antaranye..

"i dun want banana to fruit two times.."

istilah cikarooo..yg bg aku sgt sempoi...name sbnr cikaro..name scientific dye wanita..hahaha...i likee...utk citer lnjut..tgkla citer ni..siyes berbaloi2 utk komedi ringan..pas tgk citer ni rase nk karok lak..awke dye intan ladyana mmg cun,pa kpd intan ldayana dlm citer ni pun cun..uhhh~..i likee~



sile lyn ye kwn2...hihi

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!