I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Tuesday, January 26, 2010

susu berkrim~

wednsday..27January~
1245am..


hurmm..xtdo lg?yup..mmg xtdo lg...baru pas blk berurut ngn pkcik silat..siyes sakit..tp rase lega la sket...pas abes td,pkcik td pesan..bli garam ksr...

so,akupun mmbli grm kasar...igntkan da abes ksr..skali ade yg lg kasar da..bli secara timbang..siyes ksr beb..grm kasar ni pkcik td pesan rendam dlm air..then tuam2 kaki..mybe di adat n petua la kot...huuu~

bebralik pd citer mengurut..aku sesat td..kt tmn tenaga..cuakk seyh..gelap kot jln xdek lmpu..btul ke de org duk kat cni?or aku kna pukau?seb bek abg arep ade..gamble memarahi aku sbb tertinggal map cantik lukisan dye kat opis...hahaha..sori abg arep..

hurm..hrp2..cptla lega kaki aku...kna gi urut lg utk 3ari berturut3..td bg pkcik td dwet ikhlas..dye xnk terima..serba slh la aku..tp dye urut sedap giler kot!
plus meraung gk aku td...huhu~

oraite..sok keje mcm biase..trainnee aku td di pgl oleh ceo,kes bicara ape tah..pastu dorg terus kna perambat balk...hahaha...sian2..tula..knala jd matang..aku as superior,agk terkena tempiasnye..sbb dorg keje under aku...huhu..

haishhhh..kaman2~ be a gud trainee,keje rajin2 k!fighting!jaja~

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!