I just ride the life n striving for the best...!

I just ride the life n striving for the best...!

Monday, January 25, 2010

::monday::

selamt bertemu kembali slepas post yg ke sekian lame...
lepas duduk2..bru aku tau function blog sbnrnye..hahaha

blog adalah utk coretkan hitam manis hidup kite..erkk!pesal jiwang ayt nih?adess2...hurmm..
monday blues...agk mls di opis rini..tp apekan daye..hah!sok ka wat keje sblah bos..btul2 sblh GM...
adooi..leh kah aku?dak2 trainee skg sdg ligat mmbuat mark up piping..yeaayy!lame benar aku ngadap bende tuh..cuakk sia...

tp td adelah dak trainee nih bergaduh2 lak kat opis..oitz!korg dak trainee aku...actually d sorg dak trainee yg gb aku xbpae nk matured la..ko jgnla nk sound junior sgt..ko da berumur..matured la weh...jgn perangai cm budak2...!adooii...

actually alam keje ngn alm study len..sbb tu korg di hntr intern utk bljr...utk tau alm kerja..if bru2 kerja da baran2...nti da keje btul2 camne?haishh..rosak plan aku nk bg korg wat keje same..huuu~

sbr yek sbr...

oraite!sok kna keja cam biase...multu skg tgh pedih sbb terkna ubat pns doc bg..haishhh..anda sgt siottla doc...keje cam nk xnk je...bile tanye watla muke interested sket..adoii..kaman2...

plan mgu nih?mybe ke broga hill..kaki aku da smain smbuh..tp xleh lg nk men futsal..maka bykla aku mmnum susu utk jd kuat..hihi...if xdek ape2..mgu ni pas broga..gi mkn ikn bkr lak..pnuh sguh aktiviti aku skg...mklumla..smnara msih de di msia nih...

oraite...





Gmbr di ats?gagaga..saje je buh..mase men pool..ngn mase tgk wyg..hihi~

No comments:

Post a Comment

Siler2la komen yek!